Knihovna

Kuchařka marketingu pro vzdělávací instituce - metodika uplatnění marketingu ve vzdělávacích institucích

Kolektivu autorů. Kuchařka marketingu pro vzdělávací instituce - metodika uplatnění marketingu ve vzdělávacích institucích. Praha Národní ústav pro vzdělávání, 2012 , ISBN 978-80-8706-377-4

http://www.nuov.cz/uploads/koncept/vystupy/KUCHARKA.pdf

Publikace je určena především malým a středním vzdělávacím institucím, případně neziskovým organizacím a školám, které nemají prostředky a čas na nákladné marketingové strategie a v oblasti marketingu se zatím příliš neorientují. Publikace čtenáře seznamuje s marketingovými postupy a technikami v propojení s příběhy vybraných vzdělavatelů. Autorský tým v této publikaci nabízí postupy, které se ukázaly ve své době v praxi jako efektivní.

Publikace je jedním z výstupů projektu Koncept (Koncepce dalšího vzdělávání).

Publikace ke stažení v příloze nebo na uvedeném odkazu.

Přílohy

Diskuze

Pro přispění do diskuze je potřeba se přihlásit