Revue DV

Rozšířené možnosti

Aktuální číslo e-časopisu Firemní vzdělávání je tu! Vyladěno do růžové a připraveno přinést řadu tipů a inspirace na letní dny... :) Co tedy v aktuálním čísle najdete?

Klíčoví řečníci konference FIREMNÍ VZDĚLÁVÁNÍ 2018, která se uskuteční v Praze 13. 6. 2018 jsou zveřejněni! A na koho se můžete těšit? Pozvání přijali HR ředitelé a šéfové vzdělávání řady zajímavých firem.

V další z reportáží Evropské platformy pro vzdělávání dospělých EPALE jsme se vydali do Plzně, kde se krom tradičního piva a sektu „vyrábí“ i řada zajímavých vzdělávacích akcí. Za mnohými z nich stojí společnost Grafia, kterou v roce 1993 založila a od té doby vede Jana Brabcová. V Plzni nejsme náhodou, společnost Grafia totiž v roce 2018 oslaví 25 let svého fungování.

Letošní první číslo Firemního vzdělávání právě vychází, nenechte si ujít řadu článků určených pro personalisty ve firmách a vzdělávací instituce všeho druhu. A co na vás čeká?

Pokud vás zajímají možné příčiny nechuti ke vzdělávání, způsoby, jak se dnes lidé učí, či téma moderních technologií ve vzdělávání, přečtěte si rozhovor s Tomášem Langerem na webu http://misehero.cz/nevedome-uceni-rozhovor-tomasem...

A je tu druhá reportáž Vzdělávání dospělých v České republice - EPALE, ještě jednou z Brna. A voní už na dálku, cítíte to? :) Navštívili jsme totiž NcM vzdělávací středisko zaměřené na gastro obory.

Vánoční číslo Firemního vzdělávání právě vychází, nenechte si ujít řadu článků určených pro personalisty ve firmách a vzdělávací instituce všeho druhu. A co na vás čeká? Vzdělávání jako nutnost i

Podzimní číslo Firemního vzdělávání právě vychází, nenechte si ujít řadu článků určených pro personalisty ve firmách a vzdělávací instituce všeho druhu. A co na vás čeká?

Přesně tyto otázky si položili autoři zbrusu nového formátu vzdělávací a rozvojové akce pro trenéry, lektory a interní trenéry ve firmách – Brano Frk a Tomáš Langer. Výsledkem intenzivní práce se stal workshop se zdánlivě jednoduchým názvem – Lektor 2.1. Ona číslice v názvu poukazuje jak na 21. století, ale také na „jinou verzi“ lektora, než jak tomu bylo dříve. A tím se vlastně dostáváme k odpovědím na úvodní otázky. Ano, moderní lektor není a nebude zřejmě ani trochu stejný, jako dříve! Bude více využívat technologie, to je každému jasné. Ale které to budou? Rozhodně neustále jiné, protože jejich vývoj jde dopředu neuvěřitelným tempem. Navíc i účastníci vzdělávání jsou trochu jiní, potřebují jiné přístupy, vyžadují metody a nástroje pro své vzdělávání. Více než jindy se lektor bude muset přizpůsobovat vzdělávacím potřebám svých klientů. Univerzálním krabicovým kurzům totiž odzvonilo, je čas přestat jen vzdělávat a více se zaměřit na skutečný dopad vzdělávacích aktivit.